شرکت گل پلاست ثلاث | نوژیان پلاست

چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی - تولید کننده انواع پریفرم ، بطری ، نایلون و ظروف بهداشتی

چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی - تولید کننده انواع پریفرم ، بطری ، نایلون و ظروف بهداشتی

نایلون دسته بندی

فهرست مطالب

دسته بندی ها

چاپ نایلون دسته بندی

نایلون به طور معمول از فیبر مصنوعی ویژه ای تهیه می شود که از ویژگیهایی نظیر کشسانی بودن و انعطاف پذیر بودن بسیار بالا برخوردار می باشد به همین دلیل برای مصارف مختلف فروشگاهی و مصارف صنعتی به کار گرفته می شود.

نایلون دسته بندی از نمونه مواردی است که برای فروشگاه ها و شرکتها، کسب و کارها و صاحبین مشاغل مختلف بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که هم برای فروش کالا و یا مواد غذایی و… از پلاستیک دسته دار استفاده زیادی می کنند و هم اینکه امروزه چاپ نایلون دسته بندی با بهترین کیفیت صورت می گیرد و به عنوان یک تبلیغات ارزان باعث بازاریابی شده و می تواند به دیده شدن برندهای مختلف و یا اطلاعات شرکتها کمک کند. چاپ نایلون تبلیغاتی و چاپ نایلکس تبلیغاتی از جمله ارزان ترین راه های تبلیغات برای اکثر صاحبان کسب و کارهاست . 

به طور کلی باید گفت هرگونه بسته بندی که در اختیار خریدار قرار می گیرد هرچه شکیل تر و زیباتر باشد در وهله اول نشان از احترامیست که به مشتری گذاشته می شود و در وهله دوم تبلیغاتی است که باعث جذب مشتری و میزان فروش بیشتر آن کالا می شود.

برندهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی نموده اند باید به این موضوع توجه ویژه ای نمایند چرا که با چاپ بر روی نایلون دسته بندی می توانند تبلیغات ارزان با بازدهی بالایی را انجام دهند و در سریعترین زمان ممکن باعث دیده شدن کالای خود در میان مشتریان شوند.

اهمیت چنین کار تأثیرگذاری باعث می شود تا چاپ بر روی پلاستیک دسته دار با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فناوری چاپ در میان کسب و کارهای مختلف به یک اصل کاری تبدیل شود تا تمام افراد به صورت ناخودآگاه، لوگو و برند کالا و یا شرکت مد نظر را در ذهن خود حک کنند.

به چاپ نایلون دسته بندی در ادامه بیشتر خواهیم پرداخت و انواع آن را معرفی خواهیم نمود.

مقایسه نایلون دسته بندی و نایلون دسته تقویت

نایلون دسته بندی با نام نایلون دسته زنبیلی نیز شناخته می شود چرا که دسته آن به صورت جداگانه تولید شده و بر بدنه نایلون تعبیه می گردد که شبیه دسته زنبیل می باشد، از این نوع نایلون بخاطر ظاهر زیبا و شکیل آن برای صنف پوشاک و تبلیغات نمایشگاهی، آرایش و بهداشتی، فروشگاه های کامپیوتری استفاده می شود.

نایلون دسته بندی به صورت دوخت ساده ته کاست دار و ته دوخت بغل کاست دار تولید می شود که می تواند با توجه به نوع دسته تا ۴ کیلوگرم وزن کالا را تحمل کند.

اما پاکت دسته تقویت از لایه های بیشتری، نایلون تشکیل شده است و استقامت بالاتری نسبت به نوع زنبیلی دارد چرا که نایلون معمولا از ناحیه دسته سریع پاره می شود که نایلون دسته تقویت به علت دوبل بودن دسته چنین ضعفی ندارد به همین دلیل برای مصارف مختلف بیشتری نظیر:

فروشگاه های عرضه پوشاک، فروشگاه های مواد غذایی، خشکبار و تنقلات، کتاب و لوازم التحریر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، داروخانه، حمل ابزار آلات خانگی و صنعتی، لوازم یدکی و وسایل سنگین، به کار برده می شود.

  • همچنین نایلون دسته بندی و دسته تقویت از نظر طرح دسته ها با هم متفاوت هستند.
  • نایلون دسته تقویت نسبت به پاکت زنبیلی استقامت بیشتری دارد و می تواند وزن کالا تا ۱۰ کیلوگرم را تحمل کند.
  • این دو نایلون در یک سایز مشابه از نظر حجم پذیری و گنجایش، در یک سطح نمی باشند و نایلون دسته بندی ظرفیت جاگیری بیشتری دارد.

نایلون دسته تقویت همانند پاکت زنبیلی در سایزهای متفاوت با رنگهای متنوع به صورت ته دوخت کاست دار و بغل دوخت کاست دار تولید می گردد.

سایز نایلون دسته بندی

پلاستیک دسته دار به علت تحمل وزن پایینش بیشتر جنبه ی فانتزی دارد و در جهت تبلیغ محصولات به کاربرده می شود.

این محصول در سایزهای مختلفی تولید می شود که با توجه به سفارش مشتری ابعاد و ضخامت آن قابل تغییر هستند.

سایزهای تولیدی نایلون دسته بندی به شرح زیر می باشند:

  • ۴۰*۳۰ (۴۰ عدد در هر کیلو)
  • ۳۵*۴۵ (۳۲ عدد در هر کیلو)
  • ۵۰*۴۰ (۲۷ عدد در هر کیلو)
  • ۶۰*۵۰ (۲۰ عدد در هر کیلو)

و نایلون دوخت ساده و ته کاست دار در سایزهای ۴۰*۳۰، ۳۵*۴۵، ۴۰*۵۰ و نایلون ته دوخت بغل کاست دار در سایزهای ۴۵*۴۵ و ۵۵*۵۸ تولید می گردد.

چاپ نایلون دسته بندی

این محصول با توجه به خاصیت چاپ پذیر بودن و سایر ویژگیهای منحصربه فردی که دارد برای صنایع دسته بندی که نیاز به تبلیغات و دیده شدن دارند آیتمی ایده ال به شمار می آید که می توان به کمک آن، انواع پوشش بسته بندی را طراحی و تولید نمود.

چاپ بر روی نایلون دسته زنبیلی در انواع مختلفی صورت می گیرد که عبارت هستند از:

چاپ کلیشه: در این روش چاپ به وسیله کلیشه یا شابلون بر روی نایلون با توجه به طرحی که درخواست داده شده صورت می گیرد که در گذشته بیشتر بر روی پارچه از این مدل چاپ استفاده می کردند اما امروزه با تغییراتی که در روند دستگاه چاپ به وجود آورده اند چاپ بر روی نایلون دسته بندی به تعداد ۱۰۰۰ و یا بیبشتر از آن با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد.

چاپ سیلک روی نایلون: این نوع از چاپ به صورت دستی می باشد که به طور معمول برای سفارشات محدود مورد استفاده قرار می گیرد چرا که چاپ بر روی نایلون به صورت تکی انجام می گیرد به همین دلیل بسیار زمان بر و با کیفیت پایین تر نسبت به سایر روشهای چاپ است.

چاپ فلسکو: چاپی که به صورت برجسته بوده چاپ فلسکو نام دارد که به دو دسته چاپ استک و چاپ سیلندر مرکز تقسیم می شود.

چاپ در فلسکو به وسیله شابلون انعطاف پذیر و کشسانی بر روی نایلون دسته بندی انجام می شود که برای چاپ روی مقوا و کاغذ و فویل نیز به کار برده می شود، از مزیتهای مهم چاپ فلسکو سرعت بالای آن در خشک شدن جوهر می باشد به همین دلیل برای چاپ با تعداد بالا به کار برده می شود که بسیار صرفه اقتصادی داشته و در حوزه بسته بندی مواد غذایی بیشترین کاربرد را دارد.

چاپ افست: در این روش چاپ هیچگونه پستی و بلندی وجود ندارد و به صورت کاملأ یک سطح چاپ را رو بر روی نایلون انجام می دهد به همین دلیل چاپ هم سطح نیز نامیده می شود که برای سفارشات با حجم کم و تیراژ پایین کارایی دارد؛ به طور معمول تبلیغات بر روی پلاستیک دسته دار با چاپ افست صورت می گیرد.

چاپ هلیو یا هلیوگرام: عملکرد این نوع چاپ مانند فلسکو در چهار مرحله می باشد با این تفاوت که چاپهای هلیو مقعر و گود بوده و با کلیشه ای سیلندری که از جنس مس و یا چدن می باشد صورت می گیرد به همین جهت قیمت و دقت چاپ در هلیو بسیار بالاتر می باشد که برای چاپ تبلیغاتی بیش از ۹۰ درصد نایلون بسته بندی مواد غذایی و… کاربرد دارد.

دامنه قیمت هر کدام از چاپهای نام برده شده با توجه به کیفیت، رنگها و نوع چاپی که انتخاب می شود متفاوت است چرا که هر چه سایز و اندازه محصول بیشتر باشد قیمت هم افزایش می باید و بالعکس.

چاپ نایلون دسته بندی (بغل کاست)

در ابتدا به تعریفی از کاست در پلاستیک دسته دار می پردازیم تا بیشتر با آن آشنا شوید، به طور یقین شما نایلون هایی را دیده اید که در کنار و یا پایین آنها دارای یک قسمت اضافی هستند که در حالت عادی به صورت تا شده قرار دارند اما زمانی که کالا درون پاکت قرار می گیرد باز می شوند، این قسمتهای تا شده در سمت چپ و راست و یا قسمت انتهایی نایلون دسته بندی، کاست نامیده می شوند.

به کارگیری کاست در این محصول باعث می شود که هم قابلیت ایستادن پیدا کند و هم بدون افزایش حجم و ابعاد وسایل بیشتری را در خود جای دهد.

چاپ بر روی نایلون دسته بندی بغل کاست، چاپ سیلک می باشد که به صورت خطی، تک رنگ و یا نهایتأ دو رنگ صورت می گیرد، ممکن است این رنگ با رنگ ارسالی مشتری یکی نباشد و این دلیلش چشمی ساختن رنگ در چاپ سیلک می باشد.

به طور معمول چاپ بغل کاست بر روی نایلون سفید و مشکی صورت می گیرد که رنگ چاپی برای پلاستیک سفید، قرمز و نارنجی و سبز و مشکی و آبی و… می باشد و برای پلاستیک مشکی رنگ طلایی و یا نقره ای استفاده می شود.

و همچنین دسته ی آن اصولأ به رنگ مشکی است که با توجه به خواسته مشتری باز می تواند تغییر رنگ پیدا کند.

انواع نایلون دسته بندی کاست دار

با توجه به سفارش مشتری نایلون دسته بندی در انواع مختلف کاست دارد تهیه و طراحی می گردد که عبارت هستند از:

  • نایلون ته کاست

این نوع نایلون فقط در قسمت انتهایی خودش کاست دارد تا در صورت باز شدن پاکت و قرار گرفتن کالا درون آن، در قسمت پایین بتواند فضای بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهد.

  • نایلون بغل کاست

چنانچه می خواهید پلاستیک دسته دار، از سمت چپ و راست افزایش سایز پیدا کند باید نایلون بغل کاست را سفارش دهید تا زمانی که به مشتری داده می شود با باز شدن کاست تعبیه شده در کناره های آن، عرضش زیادتر شده و فضای بیشتری را ایجاد نماید.

  • نایلون سه طرف کاست

ممکن است نایلونی که سفارش می دهید علاوه بر کناره های چپ و راست در قسمت انتهابی آن نیز کاست قرار داده شود تا حجمش از سه جهت افزایش یابد و فضای بیشتری را برای قرار دادان کالا به وجود بیاورد، این مدل از نایلون دسته بندی، نایلون سه طرف کاست نامیده می شود.

قیمت عمده نایلون دسته بندی

اگر پلاستیک دسته دار  یا نایولن دسته بندی را به صورت عمده خریداری نمایید به طبع هزینه تمام شده برای شما کمتر خواهد بود با این حال فاکتورهای مختلفی همچون:

  • انتخاب ابعاد محصول
  • نوع چاپ و انتخاب رنگ
  • کیفیت دسته و نوع دوخت
  • وزن سفارش در قیمت نهایی آن تأثیر گذار هستند.

همچنین می توانید نوع چاپ تبلیغاتی بر روی نایلون دسته بندی را با جزییات کمتر سفارش دهید که نیازی به چاپ ماشینی و سیلندر مرکزی نباشد چرا که اگر با چاپ دستی سیلک صورت گیرد قیمت کمتری را پرداخت خواهید کرد اما چنانچه بخواهید در چاپ، تمام جزییات برایتان نمایش داده شوند باید از چاپ ماشینی و سیلندر مرکزی استفاده شود که این موضوع روی قیمت نهایی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

در صورتی که در جستجوی قیمت عمده نایلون دسته بندی هستید با کارشناسان ما در گلپلاست تماس حاصل کنید، تا مشاوره رایگان دریافت کنید

موارد استفاده از نایلون دسته بندی

نایلون دسته بندی به عنوان یکی از اقلام ضروری برای فروشگاه های مختلف به شمار می آید چون می توان با کمک آن تبلیغاتی در سطح وسیع بدون پرداخت هزینه های گزاف انجام داد و یک بسته بندی شیک را در اختیار مشتری قرار داد.

هر چه کیفیت این محصول بالاتر باشد به مطرح شدن برند شما بیشتر کمک می کند چرا که مشتری آن را در سطح شهر برای حمل و نقل کالاهای مختلف دور داده و باعث می شود تا برند شما بیشتر دیده شود.

فروشگاه های پوشاک، روسری فروشیها، لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه های لوازم الکتریکی، بوتیکها، لوازم دکوری و کادوییها، کفش و کیف فروشیها، اسباب بازی فروشیها و… از مواردی هستند که به صورت گسترده از نایلون دسته بندی استفاده می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس سریع